Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] stuk przy skręcaniu kołami w miejscu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] stuk przy skręcaniu kołami w miejscu

    Jutro ją wezmę do sprawdzenia
    Ale tu masz rodzynka kolejnego:
    Link

    [ Dodano: Wto 16 Paź, 12 23:06 ]
    A tu masz pełna listę aut w których w/w pompa występowała. Może będzie łatwiej szukać...

    A3 1,9TDI ALH 90PS Automat
    Golf 4 1,9TDI ALH 90PS Automat
    Bora 1,9TDI ALH 90PS Automat
    Seat Leon / Toledo 1,9TDI ALH 90PS Automat
    Skoda Octavia 1,9TDI ALH 90PS Automat
    Audi A4 1,9TDI AHH 90PS
    Passat 3B 1,9TDI AHH 90PS

  • #2
    [O2] stuk przy skręcaniu kołami w miejscu

    Witam
    Jak w temacie przy skręcaniu kołami w prawo lub w lewo do oporu słychać stuk oczywiście samochód stoi w miejscu.Gdy mam skręcone koła i ruszam kierownicą w prawo lewo to jest stuk stuk.Czy to mogą być końcówki drążka? dźwięk dochodzi z lewej strony.Dodam jeszcze że najprawdopodobniej mam zerwaną poduszkę silnika z lewej strony,czy to może mieć jakiś związek że przy skręcaniu silnik się przesuwa i uderza o coś?
    pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      jeśli stuka i tłucze Tobie z którejś strony zawieszenie przednie i odczuwalne jest to na wybojach, śpiących policjantach oraz przy gwałtownym dodaniu gazu i hamowaniu to może to być wina górnego mocowania kolumny McPhersona. Dodatkowym objawem jest ruszanie się górnego talerzyka na kielichu przy mocnym szarpaniu. Na 99% łożysko na na kolumine mcphersona i zerwana poduszka.

      Seat Leon ST FR by mirek_p11

      Fotki
      Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
      Fotki

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez mirek_p11
        jeśli stuka i tłucze Tobie z którejś strony zawieszenie przednie i odczuwalne jest to na wybojach, śpiących policjantach oraz przy gwałtownym dodaniu gazu i hamowaniu to może to być wina górnego mocowania kolumny McPhersona. Dodatkowym objawem jest ruszanie się górnego talerzyka na kielichu przy mocnym szarpaniu. Na 99% łożysko na na kolumine mcphersona i zerwana poduszka.
        właśnie że ten stuk jest gdy samochód stoi w miejscu a nie gdy jadę.Przy jeździe nie ma żadnych odgłosów także kolumna to być nie może

        Komentarz


        • #5
          W roomsterze miałem podobny problem i okazało się, że łożysko mcphersona było do wymiany.

          Seat Leon ST FR by mirek_p11

          Fotki
          Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
          Fotki

          Komentarz


          • #6
            Jedź na stacje kontroli gdzieś to Ci wyszarpią i zobaczysz co go boli. Ale osobiście to składniałbym się ku wypowiedzi wyżej - że to jednak łożysko. Chociaż to takie wróżenie troche...
            VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
            Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

            Komentarz


            • #7
              gaca, włóż jedynkę , otwórz maskę i poszarp auto przód-tył trzymając za przedni pas, powinieneś zlokalizować.
              O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
              GVI 1.4TSI
              LANCIA YPSILON 1.2 MPI
              tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

              Komentarz


              • #8
                górne mocowanie amora?
                saport techniczny baj DGW
                była BKD+DSG '05 120kkm
                była BXE '08 190kkm
                no i nie ma :-)

                Komentarz


                • #9
                  a mowa jest o zapalonym silniku :?: :diabelski_usmiech

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez mirek_p11
                    że łożysko mcphersona było do wymiany.
                    Paweł to jest właśnie to
                    O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                    GVI 1.4TSI
                    LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                    tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                    Komentarz


                    • #11
                      no wiem przecie
                      (sorry nie wczytywałem się w wątek)
                      saport techniczny baj DGW
                      była BKD+DSG '05 120kkm
                      była BXE '08 190kkm
                      no i nie ma :-)

                      Komentarz


                      • #12
                        ..odkopię temat bo chyba dopadło mnie to samo. W czasie porannego wyjazdu z parkingu
                        coś strzeliło i potem postukiwało w czasie jazdy po nierównościach. Generalnie jak się kręci
                        kierownicą na postoju to pojawia się takie mocne puknięcie. Wszystko wskazuje, że poszło
                        łożysko McPhersona. W związku z tym mam pytanie czy wymienia się łożysko razem z
                        poduszką ? Czy wymieniać od razu prawą i lewą stronę bo u mnie ewidentnie posypała
                        się strona kierowcy. I jeszcze taki drobiazg... jak demontuje się w OII podszybie, żeby był
                        dostęp do mocowania od góry ? ...czy trzeba demontować wycieraczki ?

                        Komentarz


                        • #13
                          Owszem wymień z poduszką odrazu jak już rozbierać to radziłbym razem z nią. Nie ma sensu ruszać drugiej strony skoro pracuje dobrze (ja wymieniałem tylko jedną), ale należy się liczyć że i ona padnie w pewnym momencie. CO do demontażu podszybia itp nie pomogę bo robiłem to w OI a tam kolumna jest na wierzchu

                          Komentarz


                          • #14
                            Spójrz też na sprężynę ponieważ miałem tak w Fabii, że podczas kręcenia coś strzelało przy kole. Odłamało się dosłownie 2-3cm od samego końca sprężyny przez co obracała się i powodowała takie strzelanie.

                            Najprawdopodobniej jednak może to być jak koledzy wspominają łożysko McPhersona.
                            VW Golf Sportsvan 1.2 TSI 110KM

                            Komentarz


                            • #15
                              ..teraz jak wracałem z pracy to na nierównościach słychać taki metaliczny stukot jakby
                              z okolic błotnika. Chyba kupię zestaw Febi 22502

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez ARobert
                                Febi 22502
                                lepiej poszukaj SKF

                                Seat Leon ST FR by mirek_p11

                                Fotki
                                Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                                Fotki

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X